johnny

Hier alles plaatsen aan vragen enzo.
Plaats reactie
ax
Site Admin
Berichten: 70
Lid geworden op: 28-11-2009 22:20

johnny

Bericht door ax » 12-02-2012 11:40

Hoi hier is Johnny,

ik zal eens wat over mijn eigen vertellen.
Weten jullie al dat ik heel agressief kan worden als ik mijn zin niet krijg, dan gooi ik mijn moeder hete koffie in haar gezicht, want ook die moet doen wat ik wil en anders moet ook zij het maar voelen. Maar dat is ook niet erg had ze maar moeten doen wat ik wilde hebben. Ook meisjes sla ik graag als ze niet doen wat ik wil, ze moeten allemaal naar mij luisteren en anders moeten ze het maar voelen.

Ik had laatst een leuk meisje, maar ook die deed niet meer alles wat ik wilde en heb haar dus ook geslagen, maar nu is die dan weggelopen en wil niets meer met mij te maken hebben en nu ben ik boos op iedereen
omdat ze het lef heeft gehad om bij mij weg te lopen, hoe kan dat toch een vrouw moet af en toe klappen hebben omdat ze anders niet luisteren naar mij en ik ben toch de baas dus iedereen moet naar mij luisteren want anders hebben ze wel een probleem. Dat meisje was er achter gekomen dat ik ook met andere meisjes afspraakjes maakte en dat vond ze niet goed, moet toch kunnen voor Johnny, die mag dat toch wel af en toe op een ander zijn. Bij dat meisje heb ik alle jongens van Hyves en MSN gegooid omdat ze niet met jongens op Hyves en MSN mag omdat ik dan jaloers word, maar ik mag wel met allerhande meiden op Hyves, MSN en telefoon omdat ik Johnny ben en het allemaal wel mag, maar die meiden mogen alleen met mij en geen andere jongens.

Omdat ik mijn moeder dus die hete koffie in haar gezicht gegooid heb moet ik het huis uit en nu ben ik dus heel boos omdat ze maar had moeten doen wat ik wilde hebben.
Ook mag ik in Zutphen nergens de kroeg meer in omdat ze overal zeggen dat ik met iedereen vecht en heb nu voor de tweede keer een kroegverbod, maar ook daar zijn ze tegen mij en luisteren dus niet naar wat ik wil en als ik er dan wat aan doe wordt ik de kroeg uit gezet.

Iedereen die mij kent zegt dat ik gestoord ben, maar dat zijn die anderen allemaal wel en ik niet.
Ik voel mij heel zielig en er niemand meer die naar mij luistert en nu weet ik niet wat de toekomst brengt en zoek een nieuw slaafje die wel naar mij luistert en anders weet je wat je krijgen kan.

Johnny
<center>
Voor meer info, pb of mail axion

Plaats reactie

Terug naar “Van alles wat”